Zomaar een paar dagen - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Milou Voorbach - WaarBenJij.nu Zomaar een paar dagen - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Milou Voorbach - WaarBenJij.nu

Zomaar een paar dagen

Door: milouopbestemming

Blijf op de hoogte en volg Milou

07 Juni 2010 | Griekenland, Athene

Hey Allemaal,

Maar weer een berichtje van mij. Zit nu te wachten op het vliegveld op een vlucht.. Dus heb toch niks anders te doen.

Gisteren heb ik de beachday gehad.. Echt super leuk, was op starbeach. Helaas kon ik zelf niet meedoen met de wateractiviteiten. Maar het was wel super leuk om te doen. 's Middags was het stressen op kantoor en bezoekmomentjes afleggen waar natuurlijk zich de eerste problemen al voordeden. Hier doe ik natuurlijk zo profesioneel als ik ben geen uitspraken over..:p
's Avonds moest ik naar de dokter waar ze eventjes iets met mn knie moesten doen. Donder! Ik heb dat nog nooit meegemaakt maar die gast begon te draaien aan mn knie en te trekken en te doen, en maar gillen en schreeuwen.. En hij: You may scream, you may shout, you may say everything you want in your own language, but I have to do this! Nou lekker dan, daar lag ik te schreeuwen. Zo donders veel zeer! Maar wat bleek nu.. mn meniscus zat vast. Deze moestie 'losdraaien'.. geen pretje dus..
Na de dokter verging ik dus van de pijn.. en moest ik weer op krukken lopen. Even uit eten geweest en daarna hadden we dutch night.. Voor mij niet zon succes omdat ik ontzettend veel last van mn been had. En dus maar naar huis gegaan.

Vandaag was er de relaxing cruise, mocht ik lekker weer mee! Heerlijk chillen en eten op de boot. Was dus een super dagje. Zodra ik terug kwam natuurlijk wel weer volop stressen, want ik had maar een half uurtje om te eten, te tanken, me om te kleden en me gereed te maken voor de departure.. Uiteindelijk allemaal goed gekomen en de gasten zitten in het vliegtuig onderweg naar huis. Nu dus wachten op de aankomende gasten:)

Verder zijn mijn collegaatjes Emiel (Rhodos), Anne (Alanya), Swen (Marmaris), Anouk en Riemer (Zonnestrand) naar hun bestemming gegaan dus hebben we het nu nog drukker als we al hadden.

Vanavond ben ik lekker vrij dus ga ik denk ik even een drankje doen met een paar collegaa's. En anders lekker op tijd naar bed. Ook niet verkeerd!

Dikke kus!

  • 10 Juni 2010 - 07:45

    Wim Kruijsse:

    Lieve Milou,

    Je maakt wat mee hè en dat allemaal in een ander land. Erg vervelend, maar je maakt er ondanks alles toch iets goeds van, vinden wij. Er zijn toch ook nog leuke dingen voor je.
    We genieten van al je verhalen. Het weer bij jou is in iedergeval beter dan hier! Enfin zoals ze hier dan zeggen, goed voor de boeren en je eigen tuin. Maar daar blijft het bij vindt ik! Want ik ben gek op de zon. We hopen volgende week vrijdag op vakantie te gaan naar Drenthe, in het dorpje GEES, we zijn er al vaker geweest en het is ons goed bevallen. Dus een beetje zon & droog, als dat zou kunnen, lijkt me lekker!!

    Dit was het weer even voor nu, tot de volgende keer. Liefs van Anneke & Wim.

  • 10 Juni 2010 - 15:28

    Mama:

    ha die milou,

    leuk om weer wat van je te lezen. ik heb je een mail gestuurd om lekker 'bij te kletsen'.

    XX

  • 10 Juni 2010 - 17:18

    Huybreggies:

    Ha niggie,

    Klinkt allemaal hartstikke leuk!! Succes met je knie, hoop dat het gauw weer beter gaat.
    En uhhh laat je niet gek maken door die engelse blote kaakwaangen :-)

    greetzzz
    Hedi, Juan

  • 11 Juni 2010 - 01:22

    Wim En Lammie:

    Dear Milou,
    Good to read that you enjoy your stay sofar,but...be careful at all time. This is the advice of your uncle and aunty from Australia.
    Have fun together with your collies.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Hostess voor GOGO in Chersonissos 2010!

Recente Reisverslagen:

21 Augustus 2010

Laatste keer..

26 Juli 2010

Brakke nacht!

17 Juli 2010

Kleine Update

05 Juli 2010

Yassou!

28 Juni 2010

Moe...
Milou

Actief sinds 09 Mei 2010
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 13557

Voorgaande reizen:

31 Mei 2010 - 30 November -0001

Hostess voor GOGO in Chersonissos 2010!

Landen bezocht: