Opnames videoclip Party Squad - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Milou Voorbach - WaarBenJij.nu Opnames videoclip Party Squad - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Milou Voorbach - WaarBenJij.nu

Opnames videoclip Party Squad

Door: milouopbestemming

Blijf op de hoogte en volg Milou

18 Juni 2010 | Griekenland, Athene

Gisteravond was een latertje dus ik kon vanmorgen niet zo heel goed mn bed uit komen.. Om 12 uur een bezoekmoment gehad waar de gasten dus niet van om kwamen dagen.. Dus daar moet ik nog even achteraan. Daarna nog even op kantoor geweest en even een paar uurtjes nog getukt aangezien ik helemaal dood op was.. daarna naar de opnames van de videoclip van de partysquad geweest.. Wel grappig om een keertje mee te maken hoe zon video nou tot stand komt. Dus jullie zullen me nog wel eens een keertje tegen kunnen komen in de video.. we hebben lang op ze moeten wachten maar uiteindelijk gingen Wendy, Sabine en Jolanda het water in met deze mannen. In de wildwater/relaxingbaan op de banden een beetje populair doen met deze mannen. (mannen a la 85 jaar hea!) En daarna op naar de massagestoel.. Daar was geen masseuse meer aanwezig dus moest ik maar even bijspringen.. Zo gezegd zo gedaan.. Dus wie weet;) zie je me nog eens voorbij komen:). Verder ga ik straks lekker uit eten.

xx

Ps. gisteren savonds ook nog opnames gemaakt. Als het goed is komtie volgende week maandag uit..

• 18 Juni 2010 - 15:36

Lucy:

Famous sister

• 19 Juni 2010 - 17:48

Mama:

hoi, hoi
    in je mailbox vind je weer een bericht van thuis.

• 19 Juni 2010 - 17:55

Anne:

Yeaaaah!! Ben benieuwd.. hahah!!

(L)

• 20 Juni 2010 - 12:58

Hanneke:

leuke ervaringen allemaal. je wordt allround lees ik wel. met voetbal weer gewonnnen he. de poule zijn we al door. en jij hebt trouwens geen tijd om heimwee te krijgen, veel te druk en te leuk daar. tot later. groetjes vanuit Hollandia.

• 20 Juni 2010 - 13:57

Huybreggies:

He niggie,

Mooi en druk leventje heb je! Je ziet er gezond uit :-). Leuke foto's. Krijg ook zin in vakantie. Nog 2 weken en we gaan lekker weg. Zitten nu volop in verbouwing.....
    Hup Holland Hup WEER GEWONNEN!!! Kijk je daar ook?

greetzzzz Juan, Hedi en Nina