'Normale dag' - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Milou Voorbach - WaarBenJij.nu 'Normale dag' - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Milou Voorbach - WaarBenJij.nu

'Normale dag'

Door: milouopbestemming

Blijf op de hoogte en volg Milou

28 Juni 2010 | Griekenland, Athene

Heyhey,

Inmiddels niet zo heel veel gebeurd, het gaat hier allemaal zn gangetje, en zo langzaam aan wordt het allemaal normaal.
Elke dag wat werkzaamheden op kantoor, naar het vliegveld en welkomstinfo's! Wel allemaal super leuk natuurlijk!
Vd week zijn er weer 3 nieuwe reisleiders bijgekomen. Marleen, Alexander en Sanne. Samen met Alexander ga ik mijn wijk runnen. Dus ben heel benieuwd hoe dat allemaal gaat! Tot nu toe gaat het super.

Vanmiddag ga ik hoop ik lekker naar starbeach. Zodat ik lekker een beetje bruin kan gaan bakken:)

Dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Hostess voor GOGO in Chersonissos 2010!

Recente Reisverslagen:

21 Augustus 2010

Laatste keer..

26 Juli 2010

Brakke nacht!

17 Juli 2010

Kleine Update

05 Juli 2010

Yassou!

28 Juni 2010

Moe...
Milou

Actief sinds 09 Mei 2010
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 13580

Voorgaande reizen:

31 Mei 2010 - 30 November -0001

Hostess voor GOGO in Chersonissos 2010!

Landen bezocht: