Moe... - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Milou Voorbach - WaarBenJij.nu Moe... - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Milou Voorbach - WaarBenJij.nu

Moe...

Door: milouopbestemming

Blijf op de hoogte en volg Milou

28 Juni 2010 | Griekenland, Athene

heyhey!

Na een paar avonden heftig stappen, laat maken enz. blijf ik vanavond lekker thuis. Heb helaas het voetbal moeten missen:( Maar werd gelukkig wel op de hoogte gehouden!

Vandaag een welkomstinfo gegeven en daarna even een tukkie gedaan op bed. Want was pas half 10 vanmorgen thuis:$ haha. Daarna even op kantoor, betaling gedaan en vanavond een transfer. Dus viel allemaal wel weer mee;)

Hoe is het in Nederland? Ik lees zo eens per week even de telegraaf/AD en las dat er een hittegolf bezig was..?

Vandaag zou de video van de Partysquad uitkomen maar waarschijnlijk duurt het nog een weekje:( Helaas. Ben zelf heel benieuwd!

Inmiddels begin ik iedereen wel een beetje te missen. Gelukkig zijn hier de collegaatjes ook top ! Dus vervelen doe ik niet.

Zodra ik wat meer ga meemaken zal ik wat meer vertellen:dp

Dikke kus!

• 28 Juni 2010 - 19:10

Huybreggies:

Hoi hoi

Ja het is hier lekker warm, dus echt zomer :-)
    NL weer gewonnen met 2-1!!
    Gezellig met zijn allen bij Hanneke gekeken en lekker gegeten.
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt!!

groetjes De Huybreggies

• 29 Juni 2010 - 17:26

Hanneke:

lekker op tijd. ooggies open houden he bij je klantjes...........

• 30 Juni 2010 - 07:52

Anneke&wim:

Hoi Milou,

Fijn dat je het naar je zin heb. Wij ook op een camping in Drenthe. Kleine hitte golf. Veel drinken en rustig aan doen. Gistermiddag een flink buitje gehad. Hoe is het met je knie?

Groetjes uut een zonnig Drenthe

• 30 Juni 2010 - 18:24

Waterhoentjes:

hey feestbeest
    met plezier je stukjes gelezen. inmiddels ben je al een ervaren hostess. super dat je het zo naar je
    zin hebt en dat het zo goed gaat.
    nog heel veel plezier. gr hans maritz

• 30 Juni 2010 - 19:12

Omi:

pf warm hier met voorbereidingen om naar estartit te gaan
    ik zal proberen om je een keer te bellen in Est.
    wel slapen he , maak het
    niet al te bont.
    gr.xxx omi

• 03 Juli 2010 - 20:05

Je Tante:

net een verkoelend buitje gehad, 't is nu weer aangenaam lekker. Wedstrijd gisteren was super spannend! Wie had dat gedacht! Vandaag "shopfeestje" gehad met Madelon: 3 vriendinnetjes mee en allemaal 10 euro in een piepklein portemonneetje en het geld moest op! Ik wachten op een terrasje... dacht die zijn dr met een uurtje wel weer nou niet dus! Dametjes zijn echt uitgebreid gaan winkelen: kleren passen in de H&M! Ik had dat niet gedacht. Maar ze vonden het super leuk! Ach en daar gaat t om!
    Nou probeer ook s op tijd op bed te gaan (?)! Geintje! Veel plezier en tot de volgende keer!
    Dikke kus! Marleen