Kleine Update - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Milou Voorbach - WaarBenJij.nu Kleine Update - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Milou Voorbach - WaarBenJij.nu

Kleine Update

Door: milouopbestemming

Blijf op de hoogte en volg Milou

17 Juli 2010 | Griekenland, Athene

Hey allemaal!

Even weer een kleine update! Alles gaat goed hier met me. Heb het nog steeds super naar mn zin! En inmiddels ben ik op de helft! Ik ben inmiddels wel wat moeier dan dat ik hieraan begon natuurlijk maar verder gaat het top. Hoe is het daar in Nederland? Iedereen nog met beide benen op de grond? Hoorde dat het flink noodweer was geweest. Leuk om te lezen dat iedereen lekker ook op vakantie gaat en al is geweest! Hier heb ik echt totaal geen vakantie, alleen maar hard werken! Haha. Maar dat wist ik natuurlijk al van te voren. Misschien dat ik nog even het naseizoen hier mee ga pakken als alles mee zit. Zou wel super zijn want dat betekend veel vrij dus lekker veel naar het strand/starbeach/kroeg!

Maar eerst maar even het hoogseizoen. Verder natuurlijk alweer het een en ander gebeurd natuurlijk hier waar ik weinig uitspraak over mag doen hier op het internet. Mochten jullie dit willen weten dan moeten jullie of even een mailtje sturen of het even aan papa en mama vragen want die zijn wel van alles op de hoogte. Dit natuurlijk omdat het allemaal niet in de media mag belanden.

Verder is Roberto Steegmans(Heetie zo?) Hier inmiddels gearriveerd voor het programma red mijn vakantie.. We zijn hele benieuwd of wij hem voor gogo ook nog gaan tegen komen.. Ik ga er vanuit van wel maar we zullen zien! Natuurlijk ben ik dan die professional om dit alles goed op te lossen.

Verder kijk ik er echt heel erg naar uit dat al mn vriendinnetjes gaan komen!

Dikke kus

  • 17 Juli 2010 - 12:01

    Sonja:

    Hi schat,

    'k Ga binnenkort nog even gezellig bij je ouders eten dus dan kan ik die wilde verhalen eens even horen. Lou op TV, joh je wordt nog ontdekt! En wat leuk dat je bezoek krijgt. 'k Hoop dat je een beetje tijd hebt om met hen door te brengen. Lieverd ik blijf je volgen vanuit het Hollandsche en ik moet nog een maandje dan ga ik even terug naar mijn roots van vorig jaar... you know... dikke kus Son

  • 18 Juli 2010 - 20:33

    Mama:

    Ha die Milou, je maakt het wel spannend met je opmerking over de pers moet ik zeggen ;-P
    Leuk om weer wat van je te horen/lezen. Patty is vandaag vertrokken naar Kreta en Maikel komt ook een dezer dagen en hij heeft geboekt via GOGO, dus misschien kom je hem wel tegen!
    XX

  • 19 Juli 2010 - 06:36

    Arnold:

    hoe leuk kan het zijn.
    Komt er straks nog zoon griek hier naar toe om zich voor te stellen.
    Of mogen deze verhalen niet in de pers. Is het een bekende griekse voetballer? Misschien iets voor de blauwe.
    Lekker sjikkie blieve maoke.

  • 21 Juli 2010 - 14:15

    Maritza:

    hey milou, kom je nog wel terug of is het veel te leuk daar. je maakt me wel nieuwsgierig, ik ga nog even navraag doen.
    gr xxx

  • 22 Juli 2010 - 08:04

    Anneke En Wim:

    Hoi Milou,

    Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Natuurlijk moet je hard werken maar daarnaast geniet je ook van alles wat daar te beleven is toch. Wij zijn inmiddels terug van 3 weken Drenthe. Geweldig weer gehad,soms te warm. Op dit moment koelt het wat af hier,gelukkig. Het is voor cara patiënten zoals ik niet fijn die warme zwoelle dagen. Wij leze met plezier je verslagen, blijven hoor!
    Nou meid werkse en geniet van je vrije uurtjes. Vriendelijke groeten uut 't Veen

  • 22 Juli 2010 - 17:36

    Lucy:

    Haalloo!

    Mooi dat je t nog steeds zo goed heb daar, maar je moet tussendoor wel even thuis komen hoor =P.
    Je wordt wel een echte bn-er als je straks ook niet in dat programma komt. Ik ga lekker eten zo, want sonja is er met Sam.

    Liefss en Werkse!!


  • 22 Juli 2010 - 17:36

    Lucy:

    Haalloo!

    Mooi dat je t nog steeds zo goed heb daar, maar je moet tussendoor wel even thuis komen hoor =P.
    Je wordt wel een echte bn-er als je straks ook niet in dat programma komt. Ik ga lekker eten zo, want sonja is er met Sam.

    Liefss en Werkse!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Hostess voor GOGO in Chersonissos 2010!

Recente Reisverslagen:

21 Augustus 2010

Laatste keer..

26 Juli 2010

Brakke nacht!

17 Juli 2010

Kleine Update

05 Juli 2010

Yassou!

28 Juni 2010

Moe...
Milou

Actief sinds 09 Mei 2010
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 13564

Voorgaande reizen:

31 Mei 2010 - 30 November -0001

Hostess voor GOGO in Chersonissos 2010!

Landen bezocht: