Brakke nacht! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Milou Voorbach - WaarBenJij.nu Brakke nacht! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Milou Voorbach - WaarBenJij.nu

Brakke nacht!

Door: milouopbestemming

Blijf op de hoogte en volg Milou

26 Juli 2010 | Griekenland, Athene

Yassou!

Weer even wat vanuit het Kreta vandaan! Hier gaat het nog steeds super goed. Kan wel echt heel goed merken dat het hoogseizoen echt begonnen is. Je hebt geen dag meer om bij te komen enz... En natuurlijk nog wel op stap geweest.

Gisteren hadden we club night.. Dus met gasten 2 clubs in om vervolgens drankjes en prijzen weg te geven en er natuurlijk een feestavond van te maken. Dit was natuurlijk uiteraard gelukt. En om 2 uur waren Willeke en Mervin daar aanbeland om vervolgens nog even wat te gaan sappen. Ik had btw ook nog gezellig met hen gegeten. Maar dus na de club night even nog wat kroegen langs om vervolgens natuurlijk in mijn stamcafe te belanden. Erg gezellig, veel spakenburgers en drank dus een feestje gegarandeerd!

En dat voelde ik vanmorgen.. Als je pas half 6 in bed ligt en je moet er 9 uur weer uit word je niet echt vrolijk. Maar het was natuurlijk een zeer geslaagde avond en ook de ochtend ben ik wel doorgekomen.

Ik heb 2 info's gegeven. De eerste was voor 10 jongens. Die ik nog wakker moest maken.. Eentje was er al wel wakker en die zegt zo jij ziet er ook redelijk beroerd uit.. Ik zeg ja.. En bedankt! Hahaha, maar natuurlijk hattie gelijk. Vonden ze alleen maar gezellig en uiteindelijk leuk zitten kletsen om vervolgens naar de volgende meeting te gaan waar ik ook weer lekker verkocht heb.

Verder vandaag administratie gedaan en heeb nu even een uurtje vrij. Dus das wel super chil. Ga even een ijsje halen en dan lekker even slapen want de nacht was kort.. en dan kan ik er vanavond tenminste weer tegen aan;)!

Liefs en een dikke kus!

  • 26 Juli 2010 - 14:08

    Dick En Joke:

    Ha feestbeest,

    Goed te horen dat je het zo naar je zin hebt. Het is al even geleden dat we wat van ons hebben laten horen maar we zijn nu net terug van vakantie. wij zijn 3 weken naar Italie geweest, vandaar.

    Groeten, Joke en Dick

  • 26 Juli 2010 - 14:08

    Dick En Joke:

    Ha feestbeest,

    Goed te horen dat je het zo naar je zin hebt. Het is al even geleden dat we wat van ons hebben laten horen maar we zijn nu net terug van vakantie. wij zijn 3 weken naar Italie geweest, vandaar.

    Groeten, Joke en Dick

  • 26 Juli 2010 - 14:08

    Dick En Joke:

    Ha feestbeest,

    Goed te horen dat je het zo naar je zin hebt. Het is al even geleden dat we wat van ons hebben laten horen maar we zijn nu net terug van vakantie. wij zijn 3 weken naar Italie geweest, vandaar.

    Groeten, Joke en Dick

  • 26 Juli 2010 - 18:30

    Omi:

    hey milou terug in nederland volop regen,dus afkicken.
    het was weer top in estartit,soms ook wel erg warm,maar waar niet.
    fijn dat je het nog steeds zo naar je zin hebt je zal wel moeten wennen straks in nederland. leuk dat je daar spakenburgers ontmoet,dan ben je ook een beetje thuis.
    gr liefs en een dikke kus van omi

  • 26 Juli 2010 - 21:08

    Sonja :

    He woeste tijger,

    nou je ziet, hoe brakker hoe succesvoller tijdens de verkoop. Ik weet er alles van! Tsja en dan met Spakenburgers in town... dat moet je meemaken toch??!! De tijd van het mantelpakje en dat getut kan nog lang genoeg dus ik zou zeggen Pluk de dag! En je krijgt er ook wel weer energie van.
    Ik lig in een deuk om al die hippe termen... zo blijf ik weer up-to-date. Ik ga nu ook even 'sappen'... met een wijntje!
    dikke kus
    son

  • 02 Augustus 2010 - 17:12

    Maritza:

    hi milou,
    eindelijk al je foto's gevonden op hyves. ziet er wel eeeeeerg gezelllllig uit. nog veel plezier, liefs maritz

  • 03 Augustus 2010 - 10:04

    Esmée:

    Hee Milou!!

    Leuk al je verhalen ik had ze nog niet gelezen!! ..
    Leuk dat het leuk is nou ik ben weer terug in Nederland dus ik kan beginnen met de spakenburgse dagen enz;)..
    En zo mooi weer is het niet meer hoor gewoon lekker regenen gewoon lekker hollands hier!!..
    Dus ik verlang weer naar de zon!!..
    Leuk leuk leuk lekker genieten nog!!
    Veel plezier!!
    Liefs, Esmée

  • 04 Augustus 2010 - 11:43

    Mama:

    Ha Loutje,
    Naast bellen en mailen is een reactie op je site natuurlijk ook nog leuk. Denk je als algemeen gewaardeerd feestbeest ook nog af en toe aan je gezondheid :)
    Je laatste weken breken nu al aan en dan gaat de tijd nog sneller dan anders denk ik. Geniet er nog lekker van, vooral ook van de zon, want je weet maar nooit of je nog zon in Nederland krijgt.
    En vergeet niet heel goed TE LEREN voor je herexamens zodat we straks een groot feest kunnen geven voor je diploma!!
    XXX

  • 08 Augustus 2010 - 11:49

    Hanneke:

    hoi, wij zijn weer terug in regenachtig nederland. blijf maar lekker daar, veel gezelliger en veel warmer......... schiet alweer een beetje op voor je. we horen wel van je wanneer je weer terugkomt.
    nog veel werk/feestplezier

  • 09 Augustus 2010 - 18:44

    Marleen:

    Ha Miloutje,
    Nog steeds druk aan het feesten lees ik! Bofkont!
    Wij zijn net weer terug uit Italië, heerlijke vakantie gehad: lekker weer, mooie omgeving, lekker eten en natuurlijk heerlijk niets doen. Zal wel weer ff wennen zijn weer te moeten werken, pff..
    Schiet voor jou nu ook al aardig op! Geniet er nog maar volop van de laatste weken!
    Dikke kuf van ons allen XXXjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Hostess voor GOGO in Chersonissos 2010!

Recente Reisverslagen:

21 Augustus 2010

Laatste keer..

26 Juli 2010

Brakke nacht!

17 Juli 2010

Kleine Update

05 Juli 2010

Yassou!

28 Juni 2010

Moe...
Milou

Actief sinds 09 Mei 2010
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 13572

Voorgaande reizen:

31 Mei 2010 - 30 November -0001

Hostess voor GOGO in Chersonissos 2010!

Landen bezocht: