Laatste keer.. - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Milou Voorbach - WaarBenJij.nu Laatste keer.. - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Milou Voorbach - WaarBenJij.nu

Laatste keer..

Door: milouopbestemming

Blijf op de hoogte en volg Milou

21 Augustus 2010 | Griekenland, Athene

Yassou Allemaal!

Dit zal het laatste bericht zijn wat ik hier typ in Chersonissos denk ik. Aanstaande maandag weer naar huis.. Aan de ene kant natuurlijk super! Alle familie en vrienden weer zien, andere kant ook super jammer omdat ik natuurlijk hier een heleboel mensen heb leren kennen die ik niet meer terug ga zien.

De laatste paar dagen is het vooral druk met opruimen. De laatste gasten ophalen van het vliegveld en nog wat info's geven. Het hele kantoor moet leeg dus er moest veel gedaan worden.. Aangezien het hier één grote bende was. Nu ishet leeg. Zo schoon als het nu is. Zo is het nog niet geweest..

Verder natuurlijk nog wel wat welkomstinfos gehad en wat aankomsten en vertrekken maar heel boeiend is het allemaal niet meer. We hebben al van een heel aantal collega's afscheid moeten nemen en nu zijn Chantal, Sabine en ik dus aan de beurd maandag. We vliegen om half 9 savonds dus rond half 1 zullen we landen. Opa en oma komen me halen.

Zodra ik thuis ben zal het veel slapen, leren en stage verslag schrijven worden.. Dus ben ik eindelijk thuis hebben jullie nog niks aan me.

Vanavond is het de laatste avond van mn kamergenootje Jolanda dus we gaan nog even flink op stap. Morgenavond is het natuurlijk mijn laatste avond dus wordt het dan ook nog even een flink feestje. Carola haar laatste avond is ook aangebroken dus gaan even flink de boel op stelten zetten.

Heel veel xjes en tot snel!

  • 22 Augustus 2010 - 10:11

    Dick En Joke:

    Ha feestbeest!!

    Koop maar vast warme kleren, anders vat je kou hier.


    Dikke knuffel van ons2

  • 23 Augustus 2010 - 06:22

    Hanneke:

    je avontuur weer afgelopen, maar je hebt het goed naar je zin gehad. goeie reis en tot Spakenburg.

  • 23 Augustus 2010 - 19:53

    Huybreggies:

    He niggie,

    Welkom thuis!

    greetzzz de Huybreggies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Hostess voor GOGO in Chersonissos 2010!

Recente Reisverslagen:

21 Augustus 2010

Laatste keer..

26 Juli 2010

Brakke nacht!

17 Juli 2010

Kleine Update

05 Juli 2010

Yassou!

28 Juni 2010

Moe...
Milou

Actief sinds 09 Mei 2010
Verslag gelezen: 1628
Totaal aantal bezoekers 13560

Voorgaande reizen:

31 Mei 2010 - 30 November -0001

Hostess voor GOGO in Chersonissos 2010!

Landen bezocht: