Ongelukje.... - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Milou Voorbach - WaarBenJij.nu Ongelukje.... - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Milou Voorbach - WaarBenJij.nu

Ongelukje....

Door: milouopbestemming

Blijf op de hoogte en volg Milou

07 Juni 2010 | Griekenland, Athene

Hoi Allemaal,

Inmiddels al weer een heleboel gebeurt. Zoals jullie misschien wel gehoord zullen hebben.. Ben ik met de scooter gevallen. Vet kut want loop nu dus in ieder geval deze week nog met krukken. Over 2 dagen moet ik terug komen en dan hoop ik meer te horen. Als het vocht er dan niet uit is of in ieder geval minder. Moet er een spuit in en dat schijnt zeer pijnlijk te zijn.. Ik heb ook al lekker een dikke enkel.. Ook door die knie.

Gisteren heb ik lekker op de relaxing boot gezeten. Dit houd in met de bus naar een plaatsje verderop en daar stappen we op de boot. Hiermee vaar je naar het Spina Longa eiland (lepra eiland van Kreta) om het te bezichtigen. Nou ja dat kon ik dus niet, dus ben lekker op de boot gebleven. Daarna vaarden we door naar een ander eiland waar we hebben gebbqt en lekker op een zandstrand gelegen. Daarna gingen we weer terug naar de haven. Hele aparte dingen meegemaakt daar op dat tweede eiland. Er lag een engelse boot naast die van ons. En die waren zeg maar een beetje losgeslagen. Je kan dit zelf wel bedenken.. zo was er bij ons nog iemand aan land die zijn zonnebril aan het zoeken was. Bleek dat zijn vrienden hem al hadden dus wij roepen dattie terug kon komen.. denkt zon engelse dat we naar hem zwaaien en trektie even zn broek naar beneden… Ook goedemiddag!

Na dit avontuur:P moest ik terug naar het kantoor om daar nog het één en ander uit te werken en daarna weer terug naar de dokter. Zoals ik boven al beschreven heb moet ik nog minimaal een week met krukken lopen omdat mn knie en been anders veel te veel opzet. Na hier te zijn geweest ben ik gauw gaan douchen want dat moet hier ook echt 2 keer per dag. Het liefst elk moment vd dag want je bent er nog niet onder uit of je zweet alweer.. ook heb je hier ontzettend veel muggen. Ik ben de eerste 2 dagen helemaal lek geprikt. Het resultaat kun je goed zien in mn gezicht..

’s Avonds heb ik samen met collega’s de F*ck school party gedaan. Ik zat dus lekker op een kruk met mn been omhoog buiten om de gasten op te vangen. Hierna ben ik verder naar huis gegaan omdat je natuurlijk op krukken niet in een overvolle kroeg kunt gaan staan! En nu zit ik dus op kantoor. Heb niet echt een idee wat ik moet gaan doen dus ik bedenk wel wat..

Ik hoop gauw weer wat van me te kunnen laten horen!

Dikke kus Milou

  • 07 Juni 2010 - 18:36

    Rianne:

    Hee

    Dat is mooi balen! Hopen dat het snel weer over is. Veel plezier nog!

    Groetjes Rianne

  • 07 Juni 2010 - 19:45

    Sonja Jonkers:

    He lieve Lou,

    Had je heimwee naar de krukken? Nog niet er vanaf of daar ga je weer... wat een dikke domper! Zo te horen red je je toch nog aardig. Kijk alsjeblieft uit op die scooters. Het is ook altijd zo glad op die warme wegen. Laat je hierdoor niet uit het veld slaan he?! Het is inderdaag een ongelukkie... en in no time ga je weer krukloos door het leven. Deal?
    Dag kanjer, zet em op he!

    Kus
    Sonja

  • 08 Juni 2010 - 06:57

    Mama:

    Hoop dat je vanavond goede berichten van de dokter krijgt.

    XX

  • 08 Juni 2010 - 08:00

    Papa:

    Hoi Miloutje,

    Jammer van het knietje maar zo te horen en lezen gaat het verder prima. Een club bij Star Beach was nog in het roddelnieuws. Een NL deejay zet de boel nogal op zijn kop en schijnt er een ""gezellige"" puinhoop van te maken. Kijk niet raar op van de UK eilandbewoners want die laten altijd hun broek zakken zeker als ze weer op een eiland zitten.
    Merk je al wat van de voetbalkoorts en kleuren je krukken al oranje.

    Veel sterkte met de knie suc6 met al de GOGO gasten.

    Arrividecci XX

  • 08 Juni 2010 - 08:36

    Daphne:

    milouu!!

    wat een verhalen alweer.. echt goed om te lezen dat je het zo naar je zin heb!! nog geen heimwee? en hopelijk krijg je goed nieuws van de dokter..

    het klint voor de rest echt super gaaf!! succes schat,,

    spreek je snel

    xX liefs Daphne

  • 08 Juni 2010 - 11:21

    Paulo:

    Dacht dat het wat minder erg met je knie was maar dit is wel zwaar kut voor je. Ik hoop dat je een beetje vermaakt daar met je been omhoog aan de bar.

    Volgens mij heb je het wel naar je zin daar als ik het allemaal lees ;)

    xx

    paulo

  • 08 Juni 2010 - 15:02

    Rachel:

    Hey Milou,

    Wat leuk om wat van je te lezen! Carola gaat nu ook al bijna.

    Heel veel sterkte met je been. En dan maar veel feestplezier op de krukken!

    Liefs Rachel

  • 08 Juni 2010 - 18:58

    Marriet:

    ow Milou... Wat is dit nou weer. Bij jou moet ook altijd weer wat gebeuren he! en je bent nog geen maand weg;)
    Maar gelukkig heb je het ontzettend naar je zin en het klinkt ook echt super leuk!
    nou heel veel succes nog.

    Geniet ervan(L)

    Kussss je nichie

  • 11 Juni 2010 - 14:44

    Hanneke:

    gaat het alweer een beetje met je knietje?????????

  • 11 Juni 2010 - 19:15

    Arnold:

    lieve Milou, je kan een pijpers zijn. Altijd wat maar wel plezier. Ik weet dat er nog van alles gaat gebeuren. Ik blijf je volgen veel plezier


  • 12 Juni 2010 - 08:14

    Papa:

    Hoi Miloutje

    Appartementje is niet te groot maar ziet er gezellig uit. Leuk dat er een balkon is. Geinig een inkijkje in het Griekse leven.
    Ook fijn dat het met je knie weer beter gaat.
    Kun je al weer vol gas geven met je scooter.

    Doeii en tot ziens XX en van mama XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Hostess voor GOGO in Chersonissos 2010!

Recente Reisverslagen:

21 Augustus 2010

Laatste keer..

26 Juli 2010

Brakke nacht!

17 Juli 2010

Kleine Update

05 Juli 2010

Yassou!

28 Juni 2010

Moe...
Milou

Actief sinds 09 Mei 2010
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 13585

Voorgaande reizen:

31 Mei 2010 - 30 November -0001

Hostess voor GOGO in Chersonissos 2010!

Landen bezocht: