Eerste week - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Milou Voorbach - WaarBenJij.nu Eerste week - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Milou Voorbach - WaarBenJij.nu

Eerste week

Door: milouopbestemming

Blijf op de hoogte en volg Milou

04 Juni 2010 | Griekenland, Athene

Hej allemaal!

Inmiddels al weer een heel aantal dagen op bestemming! Het is alweer vrijdag! Gaat echt super hard! Kheb het hier heel erg naar mn zin. Leuke collega's en op zich ook wel een leuke stad. Ik zou hier denk ik zelf niet zo snel heen gaan.. Wel voor de barstreet maar de omgeving vind ik wat tegen vallen.

Ik heb een mooi appartementje met een badkamer, keukentje en een slaapgedeelte. Zelfs ook nog een balkom! Ik deel deze kamer nu nog met Jolande van X-travel maar waarschijnlijk ga ik uiteindeiljk samen met iemand van GOGO. Hele leuke meid dus helemaal goed! De rest van mijn collega's zijn ook erg gezellig!

Ik heb overal al een beetje kennis gemaakt en de eerste klachten al binnen gehad. Verder een welkomstinformatie gedaan. Deze moet ik zometeen ook doen voor een groepje van ongeveer 75 man.. Ben benieuwd! Verder al 2x de kroegentocht gelopen en een keer de clubnight. Vanavond ga ik voor het eerst een transfer doen. Ben heel benieuwd! En natuurlijk vanmiddag weer het bezoek/betaalmoment:)

Mm verjaardag heb ik goed gevierd. Was erg gezellig, ook samen met mijn collega's. En samen met Anne ben ik doorgegaan tot de late/vroege uurtjes.

Mijn telefoonnummer is: Zeg ik lekker niet.. Deze hebben papa en mama mocht je deze willen hebben.

Dikke kus Milou

  • 04 Juni 2010 - 10:32

    Anne:

    Wooo!! Wat klinkt dit al heel leuk!!! En een naamgenootje daar dus, ahha!!

    Ik zal je mama wel even smsen voor jou nummer!
    Mis je!!

  • 04 Juni 2010 - 20:10

    Omi:

    hej milou.
    fijndat je zo naar je zin hebt,ik zat al op een berichtje van je te wachten
    leuk dat je eengezelligkamergenootje hebt.
    hier alles ok mooi weer.
    tot horens ik bel wel een keer

    liefs omixx

  • 04 Juni 2010 - 21:04

    Sonja Jonkers:

    Hi lieve schat,

    Je klinkt al als een echte die hard.. GROEPJE??? VAN 75 MAN!!!
    Fijn dat je stekkie goed bevalt, je collega's gezellig zijn, kortom de kop is eraf. En je bent de diva van Griekenland als ik die foto zo bekijk.
    Lieverd blijf lekker in deze flow, dit is overgetelijk! Ik denk aan je en leef hier in het 'droge Nederland'met je mee.
    Dikke kus en alle liefs
    Son & 'n smok van Sam!

  • 06 Juni 2010 - 09:14

    Mama:

    Dit was zeker allemaal nog voor je scooter ongelukje?

    Hopelijk kan je snel weer rond rijden en al je taken op je nemen.

    Liefs,
    mama

  • 06 Juni 2010 - 14:03

    Marjon Spek:

    Hallo Milou

    Klinkt goed zo, zowat je allemaal al hebt ondernomen! Alhoewel ik gisteren van je mama over je scooter ongelukje heb gehoord, hopelijk niet te ernstig, beterschap! Wij vierden gisteren ons serrefeestje was heel gezellig. We horen gauw weer van je. Groetjes Dirk & Marjon. ++

  • 06 Juni 2010 - 20:42

    Joke En Dick :

    Hoi Milou,

    Ik had nog nooit van Chersonissos gehoord. Nu zit jij er en hoor ik dat, Vivian, een leuke meid in mijn balletgroep er ook een weekje naar toe is.
    Iedereen verbijsterd dat ik het Salou van Griekenland niet ken! ('t zal de leeftijd zijn) Fijn dat je 't zo naar je zin hebt en ik zal Vivian eens vragen of ze jou gespot heeft!
    liefs, Joke

  • 07 Juni 2010 - 06:42

    Hanneke:

    leuk om al wat van je te hebben gelezen. je hebt in ieder geval beter weer dan hier op dit moment. werkse en veel plezier.
    arnold en hanneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Hostess voor GOGO in Chersonissos 2010!

Recente Reisverslagen:

21 Augustus 2010

Laatste keer..

26 Juli 2010

Brakke nacht!

17 Juli 2010

Kleine Update

05 Juli 2010

Yassou!

28 Juni 2010

Moe...
Milou

Actief sinds 09 Mei 2010
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 13586

Voorgaande reizen:

31 Mei 2010 - 30 November -0001

Hostess voor GOGO in Chersonissos 2010!

Landen bezocht: